STaLkeR Fondator
Posts : 103 Join date : 2012-07-23 Age : 26 Location : brasov
| Subject: Tutorial adaugare modele pe server Zombie plague Sat Sep 15, 2012 8:18 am | |
| Astazi am sa va invat cum sa puneti un model/skin pe serverul vostru Zombie!
Pentru a pune un model pe server aveti nevoie de fisierul.mdl sau pluginul+Modele Respectivului Model
Exista 2 modalitati sa puneti modele pe server ! Am sa vile explic pe rand
Deci haide sa trecem la treaba!
Metoda 1) Sa modificam fisierul zclasses40.sma
Am sa va explic pas cu pas cum sa modificati!
In primul rand deschidem fisirul zclasses.sma care se gaseste in cstrike/addons/amxmodx/scripting
Gasiti urmatoarele linii din poza si modificatile dupa placul vostru
[You must be registered and logged in to see this image.]
Modificam urmatoarele linii de acolo
- Code:
-
new const zclass1_name[] = { "Numele Zombie!" } new const zclass1_info[] = { "Descriere" } new const zclass1_model[] = { "Modelul din Cstrike/models/player" } new const zclass1_clawmodel[] = { "Mainile le bagati in cstrike/models/zombie plague" } const zclass1_health = Viata zombiului const zclass1_speed = Viteza (maxim340) const Float:zclass1_gravity = Gravitatea const Float:zclass1_knockback = knockback Vam tradus ce trebuie sa modificati acuma am sa va fac si un exemplu
Eu am sa iau modelul Alienk( Retineti! Daca vreti ca modelul sa fie citit trebuie sa aiba acelasi nume ca al folderului! Exemplu: Alienk iar inauntru Alienk.mdl si respectiv v_knife_alienk.mdl adica mainile !
Mai jos este Exmeplul/modelul meu( puteteti incerca si voi cu modelul meu!) Il luati de Aici
- Code:
-
new const zclass1_name[] = { "Alienk" } new const zclass1_info[] = { "Gravity Low" } new const zclass1_model[] = { "Alienk" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_alienk.mdl } const zclass1_health = 2500 const zclass1_speed = 210 const Float:zclass1_gravity = 106 const Float:zclass1_knockback = 1.0 Acesta a fost setarea in fisierul zclasses40.sma! Iesim si dam dublu click pe compile.exe! Asteptam sa se compileze dupa intram in cstrike/addons/amoxmodx/scrpting/compiled si cautam zclasses40.amxx si il copiem in cstrike/addons/amxmodx/plugins
Dupa ce ati modificat/compilat/descarcat va trebuie sa bagam modelul pe server! Aceasta faza este foarte simpla! Dezarivam Alienk oriunde pe disk! Si Copiem folderul Alienk in cstrike/models/player Iar v_knife_alienk.mdl il copiem in cstrike/models/zombie plague
Daca ati facut pas cu pas ca in tutorial veti avea modelul adaugat pe server!
Aceasta a fost prima metodata un pic cam complicata dar sper sa intelegeti cu usurinta!
Metada 2 este mult mai simpla pentru ca nu este necesar sa modificati da nu vreti!
Metoda numarul este bazata pe Plugin!
Adica pluginul care se baga in cstrike/addons/amxmodx/plugins Se adauga nume plugin.amxx in cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini Si modelul in cstrike/models/player Mainile in cstrike/modeles/zombie plague
Si in caz ca vreti sa mai modificati atribute veti avea nevoie de fisierul.sma! Care se gaseste mai rar!
Eu am sa va arat un exmplu iar daca faceti rost de mai multe pluginuri de acest gen sa stiti sa le instalati!
Eu am pluginul zp_class_immolator adica clasa de zombie immolator! Il luati de [b][You must be registered and logged in to see this link.]
Are inclus Si sma! [You must be registered and logged in to see this image.]
Instalarea este urmatoarea!
1)Slavati oriunde pe disk 2)Dezarhivati 3)Mergeti in cstrike/models/player si puneti folderul Immolator acolo 4)Mergeti in cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini si trecem urmatoarea linie:
- Code:
-
zp_class_immolator.amxx Dupa salvati si iesiti 5)Mergeti in cstrike/addons/amxmodx/plugins si puneti fisierul zp_class_immolator.amxx acolo 6)Mergeti in cstrike/addons/amxmodx/scripting si puneti acolo fisierul zp_class_immolator.sma 7)Daca vreti sa modificati atributele trebuie sa schimbati urmatoarele linii! [You must be registered and logged in to see this image.]
// Zombie Atributes new const zclass_name[] = { "Numele " } // name new const zclass_info[] = { "Descriere" } // description new const zclass_model[] = { "Immolator" } // model new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_Immolator.mdl" } // claw model const zclass_health = Viata // health const zclass_speed = Viteza // speed const Float:zclass_gravity = Gravitatea // gravity const Float:zclass_knockback = 1.0 // knockback
Official Link: [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|